Opšti uslovi kupovine

Poštovani kupci,

Poštovani korisnici, molimo Vas da pre poručivanja proizvoda pažljivo pročitate Opšte uslove koji slede. Svakom izvšenom kupovinom na www.lelohilife.rs, potvrđujete da ste upoznati i saglasni sa uslovima kupovine.

Opštim uslovima definiše se postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na našim stranicama.

▪ Predmet Opštih uslova

▪ Osnovni podaci o firmi

▪ Subjekti Opštih uslova

▪ Proizvodi i Cene

▪ Izjava o konverziji

▪ Poručivanje

▪ Dostava

▪ Plaćanje

▪ Reklamacije

▪ Odustanak od kupovine

▪ Povraćaj sredstava

▪ Izjava o PDV-u

▪ Radno vreme

▪ Zaštita privatnosti korisnika

▪ Zaštita poverljivih podataka o transakciji

▪ Ažuriranje podataka

Predmet Opštih uslova

Opšti uslovi definišu postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe koja se prodaje u onlajn prodavnici www.lelohilife.rs (u daljem tekstu „Onlajn prodavnica“).

Osnovni podaci o firmi

Pun naziv pravnog subjekta: Hilife d.o.o. Beograd

Adresa: Zrmanjska 39, 11030 Beograd-Čukarica, Srbija

Delatnost i šifra delatnosti:

Matični broj: 21134066

Poreski broj: 109156247

Web adresa: lelohilife.rs

Kontakt telefon: +381 (0)11 3550100

Kontakt email: [email protected]

Subjekti Opštih uslova

Prodavac robe: Hilife d.o.o. Beograd, sa sedištem u ulici Zrmanjska br. 39, 11030 Beograd-Čukarica, Srbija; matični broj 21134066, PIB 109156247. (u daljem tekstu: „Onlajn prodavac“).

Kupac robe: posetilac onlajn prodavnice koji odabere najmanje jedan proizvod, ubaci ga u korpu i pošalje porudžbinu koju plati pouzećem (gotovinom prilikom dostave).

Proizvodi i cene

Kupac je u mogućnosti da poruči sve proizvode koji su prikazani u onlajn prodavnici, pri čemu proizvodi u svemu odgovaraju pratećim deklaracijama koje su objavljene uz proizvode (u daljem tekstu: „Proizvodi“).

Cene na onlajn prodavnici iskazane su sa uračunatim porezom na dodatu vrednost (PDV-om).

Iskazane cene su u dinarima (RSD).

Izjava o konverziji

All payments will be effected in Serbian currency – dinar (RSD). The amount your credit card account will be charged for is obtained through the conversion of the price in Euro into Serbian dinar according to the current exchange rate of the Serbian National Bank. When charging your credit card, the same amount is converted into your local currency according to the exchange rate of credit card associations. As a result of this conversion there is a possibility of a slight difference from the original price stated in our web site.

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

Poručivanje

Proizvodi se naručuju ubacivanjem u korpu na onlajn prodavnici i nakon potvrde porudžbine isti su neopozivi (osim u slučajevima i po proceduri predviđenoj važećim zakonima). Ukoliko onlajn prodavac nije u mogućnosti da isporuči sve naručene proizvode, isporučiće raspoložive od izabranih proizvoda, o čemu će obavestiti Kupca mejlom (ili telefonom).

Dostava

Dostava poručenih proizvoda obavlja se putem kurirskih službi koje dostavu vrše do ulaza u stambeni objekat kupca.

Roba se dostavlja na području cele Srbije. Dostava se obavlja putem dostavnih službi City Express i Post Express.

Isporuka porudžbine je u roku od dva do pet radnih dana. Rok dostave može biti i duži od naznačenog ukoliko naručeni proizvodi nisu trenutno dostupni ili je kupac kupovinu obavio tokom vikenda ili državnih praznika.

Kupac je obavezan da prilikom preuzimanja proizvoda potpiše otpremnicu, koju dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju poručenih proizvoda.

Ukoliko kupac naručenu robu odbije da primi prilikom isporuke na željenu adresu onlajn prodavac ima pravo da traži nadoknadu poštanskih i sopstvenih manipulativnih troškova.

Plaćanje

Naručene proizvode kupac plaća gotovinom kuriru prilikom dostave ili platnom karticom.

Povrat novca u slučaju povrata robe vrši se od strane onlajn prodavca isključivo na tekući račun koji je kupac priložio u Odustanku od kupovine ili Reklamacionom listu.

Reklamacije

Kupac ima pravo na reklamaciju proizvoda u skladu sa Pravilnikom o načinu i postupku rešavanja reklamacija.

Prilikom preuzimanja pošiljke kupac je dužan da u prisustvu kurira proveri dostavljeni paket. Ukoliko na dostavljenom paketu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) kupac nije dužan da preuzme paket. Onlajn prodavac će o daljem postupku obavestiti kupca u najkraćem mogućem roku.

Kontakt za reklamacije i korisnički servis: email: [email protected]

Odustanak od kupovine

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača za svaku kupovinu putem interneta kupac koji se u smislu navedenog zakona smatra potrošačem ima pravo na jednostrani raskid ugovora u roku od 14 dana od dana preuzimanja robe, odnosno odustanak od kupovine.

Troškove transporta prilikom odustanka od kupovine snosi kupac. U slučaju odustanka od kupovine, potrošač ima pravo na povrat novca. Novac se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan. Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema proizvoda. Po isteku roka od 14 dana proizvod se više ne može vratiti. Prilikom povrata robe obavezno je vratiti istu u ispravnom i nekorišćenom stanju i u originalnom, neoštećenom pakovanju, pri čemu se mora priložiti i originalan račun.

Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost.

Povraćaj sredstava

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Hilife d.o.o. Beograd je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Izjava o PDV-u

PDV uračunat u cenu i nema skrivenih troškova.

Radno vreme

Onlajn prodavnica radi od 00-24h, 7 dana u nedelji. U slučaju tehničkih problema ili tokom zahvata redovnog održavanja Internet stranica može biti kraći vremenski period nedostupna.

Zaštita privatnosti korisnika

U ime Hilife d.o.o. Beograd obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni Hilife d.o.o. Beograd (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.

Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Ažuriranje podataka

Onlajn prodavac zadržava pravo da može u svako vreme, bez prethodne najave, promeniti podatke prikazane na bilo kom delu onlajn prodavnice