REKLAMACIJE
Koraci prilikom postupka reklamacije :
- Postupak Reklamacije započinje popunjavanjem Online zahteva za reklamaciju.
- Sledeći korak jeste pozivanje službe korisničke podrške na broj: +381 3550 100. Pre pozivanja u obavezi ste da pripremite broj vaše porudžbine ili fiskalnog računa.
- Zatim popunite Reklamacioni list, koji možete preuzeti OVDE . Popunjen obrazac, spakujte zajedno sa artiklom koji vraćate.
- Artikal koji vraćate neophodno je vratiti isključivo putem kurirske službe City Express. Pomenutu kurirsku službu možete pozvati putem telefona na br. +381 11 3093 000 radnim danima od 09:00 do 17:00h kako bi ste dogovorili preuzimanje pošiljke.
Reklamirani artikal se šalje ili donosi lično na adresu:
Hilife d.o.o. Požeška 56, 11030 Beograd
Kada pošiljka bude dostavljena kupac dobija e-mail kojim će biti obavešten o prijemu pošiljke. Rešenje o ishodu reklamacije kupac dobija u roku od 8 dana od dana prijema pošiljke od strane prodavca.