REKLAMACIJE

Koraci prilikom postupka reklamacije :

  1. Postupak Reklamacije započinje popunjavanjem Online zahteva za reklamaciju.
  2. Sledeći korak jeste pozivanje službe korisničke podrške na broj: +381 3550 100. Pre pozivanja u obavezi ste da pripremite broj vaše porudžbine ili fiskalnog računa.
  3. Zatim popunite Reklamacioni list, koji možete preuzeti OVDE . Popunjen obrazac, spakujte zajedno sa artiklom koji vraćate.
  4. Artikal koji vraćate neophodno je vratiti isključivo putem kurirske službe City Express. Pomenutu kurirsku službu možete pozvati putem telefona na br. +381 11 3093 000 radnim danima od 09:00 do 17:00h kako bi ste dogovorili preuzimanje pošiljke.

Reklamirani artikal se šalje ili donosi lično na adresu:

Hilife d.o.o. Požeška 56, 11030 Beograd

Kada pošiljka bude dostavljena kupac dobija e-mail kojim će biti obavešten o prijemu pošiljke. Rešenje o ishodu reklamacije kupac dobija u roku od 8 dana od dana prijema pošiljke od strane prodavca.