USLOVI KUPOVINE

Želimo da kupovina u LELO prodavnici bude “trenutak za sebe i/ili najdraže” i uložili smo dosta vremena kako bi je organizovali da Vam bude udobna, jednostavna i brza.

REGISTRACIJA / PRIJAVA

Kupovina putem sajta moguća je za goste kao i za registrovane korisnike.

Proces registracije je jednostavan i možete ga brzo obaviti u svega par koraka. Odaberite opciju „Registracija novog korisnika“ i navedena polja upišite tražene podatke: korisničko ime ili email adresu i upišete željenu lozinku. Zatim odaberite dugme ULOGUJTE SE.

Ukoliko ste registrovani korisnik, da biste obavili kupovinu potrebno je da se prijavite tako što ćete odabrati opciju “Prijava” i uneti svoju email adresu i lozinku.
Pronalazak željenog proizvoda
Do željenog proizvoda možete doći pretragom putem glavnog menija ili kategorije proizvoda. Kada pronađete proizvod koji želite da poručite, kliknite na njegovu sliku kako biste ušli na stranu sa detaljnim prikazom. Željeni proizvod odabirom opcije "Dodaj u korpu" ubacujete u svoju onlajn korpu. Ukoliko želite da kupite još proizvoda ponovite postupak. Kada ste završili sa kupovinom prelazite na opciju “Plaćanje”.

PLAĆANJE

Naručene proizvode s troškovima dostave (ako ih ima), Kupac će Prodavcu platiti platnom karticom, pouzećem ili virmanskom uplatom.

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine karticama Visa, Maestro i Master Card garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Sve cene proizvoda jasno su navedene na web stranici i uključuju poreze.

DOSTAVA

Dostava je besplatna sve kupovine u iznosu većem od 9.000 dinara.

Isporuka porudžbine je u roku od dva do pet radnih dana od trenutka naručivanja. Isporuku vrši kurirska služba City Express radnim danima od 08:00 do 16:00h. Sve porudžbine kreirane petkom i tokom vikenda u obradu ulaze prvog radnog dana.

RASPOLOŽIVOST ARTIKALA

Stanje proizvoda na lageru se redovno ažurira. Ipak ukoliko dođe do toga da ste poručiili artikal koga nema na stanju bićete blagovremeno obavešteni.

GARANCIJA KVALITETA

Ukoliko proizvodi podležu garanciji, Hilife d.o.o. garantuje za njihov kvalitet. Svi proizvodi su originalne robne marke i odgovaraju specifikaciji navedenoj na sajtu.

REGISTRUJTE GARANCIJU

Da biste ostvarili pravo na jednogodišnju garanciju potrebno je da registrujete svoj uređaj na LELO.COM/SUPPORT unošenjem broja sa kartice koja se nalazi u pakovanju proizvoda.

JEDNOGODIŠNJA GARANCIJA

LELO garantuje za sve uredjaje na period od JEDNE (1) GODINE, od datuma kupovine, samo u slučaju neispravne izrade ili materijala. Garancija pokriva rad delova koji utiču na funkciju uredjaja. Garanciji ne podleže oštećenje uzrokovano nesrećom, pogrešnom upotrebom ili zanemarivanjem, kao ni oštećenja nastala upotrebom neadekvatnih kozmetičkih preparata uz uredjaj. Svaki pokušaj otvaranja ili rastavljanja uredjaj (ili njegovih dodataka) poništava garanciju. Ako otkrijete defekt i obavestite LELO tokom garantnog roka, LELO će, po sopstvenom nahođenju, zameniti uredjaj bez naknade. Zahtevi pod garancijom moraju biti pokriveni razumnim dokazima da je datum reklamacije u garantnom roku. Da biste potvrdili svoju garanciju, zadržite originalni račun o kupovini zajedno sa ovim uslovima garancije za vreme trajanja garantnog roka. Da biste ostvarili svoju garanciju, morate se prijaviti na svoj nalog na LELO.COM, a zatim izabrati opciju „podneti zahtev za garanciju“ . Troškovi slanja se ne vraćaju.